Vi älskar honom så mycket.

Måndag den 26/7-10

God eftermiddag! Är nu inne på min sista jobbarvecka och det känns awesome! Visserligen lär jag sakna barnen, men what to do. Om några månader känner de inte igen en då man ses på stan. När jag praoade på fritids i 9:an var det många som hängde och klängde, men nu är det några få som fortfarande känner igen mig. Tragiskt, men ack så sant. Haha oj vad dramatisk jag blev.

Dagen gick relativt snabbt. Vädret var ju lite kasst idag så man kunde inte vara ute så länge. Blev dock lite fotboll, basket och tennis. De är så otroligt söta! Här kommer två bilder på tre utav barnen.




Ikväll får vi se vad som händer, orken flög just ur mig.


Kommentarer
Postat av: Christian

Haha fina masker. :P



Sv: Jo jag är väl sådär pepp. :P Jag blir nog super nervös typ veckan innan eller något! Har nog inte riktigt förstått att jag faktiskt ska upp dit nu och plugga. Lite sorgsen över att alla mina vänner flyttar och jag kommer inte kunna se dem förräns Jul typ! :(

2010-07-26 @ 18:13:48
URL: http://bulthornet.blogg.se/
Postat av: Anonym

lääärare ja! ja vill bli typ dagisfröken :D

2010-07-26 @ 18:30:26
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback