We can build our dreams

Linnea aka hurtbullen, cyklade från stan hem till mig nu ikväll. Var som sagt tänkt att vi skulle fiska, men vi började snacka och tiden rann iväg, så vi for istället ner till kanot, åt glass och fortsatte att snacka. Riktigt trevligt må jag säga!



Här har ni en beautiful bild på mig och Linnea. Finns många fler, men jag säger såhär: Ni vill inte se dem!

Nu ska jag faktiskt försöka att sova. Brukar annars lägga mig alldeles för sent, så jag ska försöka mig på en "tidig" kväll.


Kommentarer
Postat av: Christian

Är du blond? :O

2010-07-21 @ 14:40:15
URL: http://bulthornet.blogg.se/
Postat av: linneaa

du har rätt

DOM VILL MAN INTE SE!!!

hahaaaa pöss

2010-07-25 @ 15:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback