Are you running away?

Tisdag den 8/6-10

Idag har vädret varit riktigt härligt med sol och med lite blåst(läs mycket). Dock inte lika härligt p.g.a. sista dagen med klassen. Känns väldigt tungt, lite som en klump i halsen. Visst, jag vet att vi kommer att träffas till hösten igen, men hur blir det under sommaren?

Städade ur skåpen, så nu har jag flyttat och flyttar förhoppningsvis ihop med Elin till hösten. Både två hade en väldig oreda i skåpet, så jag undrar hur detta kommer att sluta.. Spelade sedan brännboll mot andra NV klassen. Kan säga att jag inte var klassens höjdpunkt, men jag fick iväg den båda gångerna och båda två över linjen längst bort(där man svänger av då man springer). Så lite stolt är jag väl! Vi förlorade dock och det blev en liten fejd där under spelets gång. Vars höll du hus Robert Aschberg!?

Därefter hade vi lunch och åt frusen mat samt tyska efter det. Fick då veta mitt betyg, ett stadigt MVG. Så det kändes riktigt bra! Sedan gick vi på stan, jag, Elmira och Elin. Ville, Adam och Pierre ville att jag skulle komma och spela discgolf med dem, men jag trodde att vi skulle bli länge. Så jag tackade nej. Träffade sedan Linn vid bussen, så jag, hon och Elmira begav oss till bergsbyn och köpte glass. Frågade då om pojkarna ville komma förbi, men de gav oss dissen. Så det kan gå. Även spelade de inte mer än 500 m ifrån oss.

Ikväll har jag faktiskt ingen aning vad jag ska göra. Hade tänkt försöka att dra ihop nå folk och grilla, men det går ju inte jättebra då jag inte har någon ved. HEH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback