Don't tell me cause it hurts.

Jag gjorde ett inlägg lite tidigare ikväll med ett flertal bilder. Vars det inlägget har tagit vägen har jag ingen aning om. Får hoppas att det dyker upp snart. Var några äldre bilder som jag hade piffat upp lite.

Blev inte att jag var med Linn ikväll. Ville frågade även om jag skulle med och spela discgolf, men..det blev inte av. Blir nog någon gång till veckan istället. Så jag har suttit och redigerat lite bilder samt fixat lite kanter runt endel.

Varför jag är uppe så sent beror helt på att jag har sovmorgon imorgon till tolv. Så då kan jag unna mig några fler timmar uppe och såklert fler timmar i sängen. Man känner att man behöver med sömn då man har tränat och det är tekniskt bevisat också. Kanske inte så konstigt att lista ut dock..

Håll utkik efter ett bildinlägg hur som helst! Sovgott♥


Kommentarer
Postat av: Mattias

Sv: Tack så mycket :-)

2010-06-07 @ 00:01:25
URL: http://photosbymattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback