Du bist sehr schön!

Torsdag den 10/6-10

Det blev ingen älgskog för mig idag. Far min ville nog att jag skulle vara hemma med min sjuka lillebror. Han är nämligen förkyld och har lite feber. Är inte sådär jättesmart att lämna honom hemma själv då. Känns ändå rätt skönt att vara hemma. Linn frågade dock om vi skulle in till stan, vilket jag gärna skulle viljat. Vad säger du om imorgon?

Nu hade jag faktiskt tänkt lägga mig ute i solen med en skön bok och bara njuta. Sommarlovets första dag kanske inte blev sådär jättekonstig ändå :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni sol där uppe? :O Soft!



I helgen händer ingenting speciellt faktiskt. Blir att ta det lugnt, hänga med lite vänner. :) Och du då?

2010-06-10 @ 11:14:41
Postat av: Christian

Haha true! ;)



Ja stek lite åt mig också? Skulle ju behöva en helt okej bränna till den kommande beach 2010. :P



Ah just ja. Du är 16 va? :) Vad går du för program då? Skönt med sommarlov! Jag ska jobba större delen av sommaren men njuta av kvällarna och helgerna med grill och bad!

2010-06-10 @ 13:41:41
URL: http://bulthornet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback