Everybody crash and burn sometime.

Ikväll har jag varit med min kära familj, sett på fotboll och haft det rätt skönt. Imorgon går lillebror ut 4:an, herregud. Det var igår han började skolan, alltså förskolan! Nu ska han börja femman till hösten. Tiden går fort mina vänner, jäkligt fort. Blir alltså att vi far på hans skolavslutning, sedan får vi se vad som händer. Pappa och mamma pratade om att fara ut och övningsköra, men vi får väl se. Känner ändå peppen för att köra just nu, ingen nervositet alls, fast den lär väl komma så småningom då tiden är inne.




Kommentarer
Postat av: Christine

sv: a tack :)

Fin bild!

2010-06-18 @ 06:56:22
URL: http://teenagewizard.blogg.se/
Postat av: Christian

Sv: Ja... Eller så kan det vara dags för en random förändring. :P Men ofta den egentligen är riktigt random. Aja. Det ska gå bra. Tack för kommentaren! :)



Haha ja. Jag kommer jobba minimalt i sommar känner jag! Jag vill ju tjäna storkovan men jag kommer typ bara jobba 6 timmar om dagen i 2 veckor och resten av veckorna 4 timmar per dag. Jag som vill jobba heltid ju! :(



Haha. Ja. Enda bra uppfinningen ni har är i så fall sparken! Achievement hörru! ;) Och jag kommer kunna krossa meloner med mina starka lårmuskler! Haha vilken grej. Dags att skaffa mig en spark! :D



Ja. Jag sjunger lite grann. Har varit med i en kör nu sedan i höstas och så skriver jag lite eget och sjunger så. Tyvärr har jag inga vänner som vill spela med mig och det blir lite tråkigt att vilja sjunga med dem då. Så därför sticker jag upp till Skellefteå, tron om att det blir roligare där uppe!

2010-06-18 @ 09:43:24
URL: http://bulthornet.blogg.se/
Postat av: Sissi

vacker bild!

2010-06-18 @ 19:55:53
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback