Hej hej sommar.

Söndag den 20/6-10

Godmorgon! Det regnar fortfarande ute and I like it. Som ni säkert vet regnade det inatt också. Är ruskigt mysigt att sova då man hör regnet. Känns som att man vaggas in i en djup dvala, eller något..liknande.

Just nu håller jag på att packa, har redan hunnit packa det viktigaste, men man kommer ju alltid på någonting i efterhand. Så nu sitter jag och tänker genom allt som är väsentligt inför resan. Visserligen lär man köpa rätt mycket där borta också, men det är bra att man har lite med sig iallafall.

Hade faktiskt tänkt fara ut och springa idag. Förra året var jag ju ute och sprang som en tok, så jag hade tänkt bygga upp det där igen, eller iallafall känna att jag bränner bort lite inför resan. Dock är vädret inte så tillåtande, så det blir nog att vara inne och träna lite styrka istället.


Kommentarer
Postat av: Målvaktsproffset

Jag far också imorgon, och är borta i en månad.

Jag har inte packat än :(

2010-06-20 @ 13:16:08
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/
Postat av: Christian

Varför inte köpa vakuumförpackningar så får du plats med mer? :) Och ha det riktigt skönt dit du ska! Sola lite åt mig! ;)

2010-06-20 @ 13:39:52
URL: http://bulthornet.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Muse är faktiskt riktigt bra!



Nej, jag brukar läsa din blogg då och då. Så jag har inte sökt upp den. Som man kan tro.. :$



Och jag syftade på mig själv med namnet!!!11ett

Så du får hitta någon annan att stå med :(



FÖRRESTEN, vilken tid går ditt flüg imorgon till huvudstaden?

2010-06-20 @ 16:42:39
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback