I want the truth

Väskan är full, men jag känner ändå att jag inte har fått med mig allt. Får kolla genom väskan en extra gång, även fast jag inte far förrän i övermorgon. Har dock inte packat hela dagen såklart. Har sett på Herkules med min lillebror på våran VHS-spelare. Vilka minnen det väckte. Kände igen varenda reklam *snyft*.

For även ut och övningskörde. Blev en långsväng genom stan och sedan vägen tillbaka till skelleftehamn och åter till Ursviken. Under den delen där det var skogsväg stötte vi på två rådjurskid vid vägkanten. Så det blev en tvär inbromsning. Riktigt små var de, säkert inte en månad gamla, men ack så söta!

Ikväll får vi se vad som händer. Hoppas på att hitta på någonting iallafall, så att jag inte fastnar i resväskan.


Kommentarer
Postat av: mikaela

körde du en röd bil:]?<3

2010-06-20 @ 18:39:39
URL: http://lillmickaa.blogg.se/m
Postat av: mikaela

sv; tror de:]körde du igenom bergsbyn typ på ett kvarter som;]?<3

2010-06-20 @ 19:06:08
URL: http://lillmickaa.blogg.se/m
Postat av: Christian

Sv: Haha you bet! ;) Vad är inte snyggare än en blond och blåögd svensk pojke som krossar meloner! Haha.



Ah okay! :) Då får jag vara en i folkmassan som hör dig sjunga sen då!



Haha jag räknar med att jag kommer tappa mitt dalmål och konvertera till Norrländskan på mindre än en månad! ;) Hehe!

2010-06-20 @ 20:21:17
URL: http://bulthornet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback