I will hunt you down.

Jag är hemma folket och jag dog inte i någon större jordbävning. Bara halva skellefteå ligger i ruiner, skämt å sido. Har iallafall riktigt trevligt med Elin på stan. Blev mycket snack och även två inköp som kommer lite längre ner i inlägget. Eftersom jag är väldigt..ekonomisk av mig så har jag väldigt svårt att köpa kläder jag verkligen gillar som kanske kostar lite mer. Jag vill verkligen inte spendera så mycket pengar på mig själv, hellre på andra, men Elin lyckades övertala mig. Så ett par shorts(hah ett till par) och en t-shirt fick åka hem med mig. Blir perfekt till utlandsresan som är om EXAKT en vecka.



Hah, skit i bilderna på dörren heh.

High-rise shorts från Vero Moda, 200:-
Lång t-shirt från Vero Moda, 100:-

Okej, 300 spänn är inte så förbannat mycket och jag har mycket kvar på kontot också, även känner jag att jag måste ha en viss summa kvar på kontot. UTIFALL att något skulle hända. Ni vet, säkerheten i första hand!

Ikväll blir det träning och jag är som vanligt rätt peppad. Blir dock att bada i myggmedel ikväll. Är lite halvmulet med solen framkikandes ibland, PERFEKT väder för myggfight!


Kommentarer
Postat av: Christine

sv: åh! tack så jätte mycket! :D

Super söta shorts! ;)

2010-06-16 @ 17:47:56
URL: http://teenagewizard.blogg.se/
Postat av: Christian

Såå snyggt! :D Det passade dig verkligen och skönt att det inte kostade så mycket!



Sv: Jag har svårt för den åldern faktiskt! xD Dom rycker i en och vill ha uppmärksamhet 24/7. Småpojkarna är alltid värst!



Haha sparken! :D Att jag inte tänkte på det! Jag sparkar 1.5 mil! Jäklar vilken träningsvärk jag kommer få i högra benet!

Ja jag hoppas den kommer att bli bra. Dom har ju en Gospelkör där som jag jätte gärna vill sjunga i! Verkar så mysigt! :)

2010-06-16 @ 18:42:28
URL: http://bulthornet.blogg.se/
Postat av: Carro

Härligt! Fina inköp! <3



Kram

2010-06-16 @ 20:20:58
URL: http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback