I'm back again.

Ikväll vaknas det poker hemma hos Adam tillsammans med Ville, Markus och Pontus. Det blir nog riktigt bra! Gick ju superbra för mig sist, alltså en vinst. So we'll see how it will be tonight ;) Just nu väntar jag bara på att Adam ska ringa så jag tar moppen och brummar bort till honom.

Dagen har gått rätt långsamt och jag höll på att DÖ av svält redan vid tre. Jag som är van vid att äta kring fyra p.g.a. tidiga träningar tänkte på att inte ta någon macka före maten. Så när klockan slog fyra frågade jag min kära mor hur det stod till med middagen. En timma senare skulle den vara klar.. Så jag har suttit och hungrat ihjäl mig(nästan) i två timmar. Tur att vi fick tacos till middag iallafall, annars vet jag inte hur det skulle ha slutat.



Bjuder på denna otroligt vackra bild på mig med min lillebrors hatt. Hoppas du blev glad nu Ramona ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback