Man kan ju inte bara ha tråkigt.

Nej mina vänner, jag är inte död. Har bara haft lite fullt upp idag. Så, jag ska väl ta och berätta lite nu va?

Efter datakunskapen var det tänkt att vi skulle in till stan och kolla lite där, jag bestämde mig dock för att göra klar fysiken. Så jag, Ramona, Elin, Caroline och Emelie satt i TVÅ timmar för att ta oss genom fysikinlämningsuppgiften. Vi grät, höll på att torka ut av vatten brist och svalt. Okej, så allvarligt var det inte, men i slutet var vi alla arga och allmänt less på denna fysik. Vi blev ju iallafall klara och det var som huvudsaken med det hela.

Efter det hade vi kemi, engelska och sedan idrott. Var en rätt lugn dag och man märker hur sommarlovet är påväg. Balderskolan var inte proppad med människor, som den annars oftast är. Bussarna var ovanligt tomma och..man hade den där sommarlovskänslan i hela kroppen. När vi sedan fick veta att sista engelskalektionen var idag blev man ännu gladare. Vi slutar alltså 11.30 imorgon. HUR HÄRLIGT?! Überskönt!



Inte kunde vi cykla hem från Rismyrliden igår..


Kommentarer
Postat av: rebecka

Hihih jaa det har jag fast han är typ aldrig inne :( :(

2010-06-03 @ 21:16:20
URL: http://www.reeeebs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback