Sommarlov, nu får vi vila ut.

Onsdag den 9/6-10

Nu har jag officiellt fått sommarlov. Jag har fortfarande inte fattat det, men det kommer väl snart. Kommer att sakna hela klassen so damn much!

Jag tog med mig kameran, men tog inte alls många bilder. Det är flera i min klass som använder sig av systemkameror, så jag har bett dem att lägga upp bilderna på facebook. Så att jag kan sno dem och dela med mig till er. Så, det kommer inte upp några bilder nu i detta inlägg, utan framöver.

Vi hade ju iallafall skolavslutningen i en halvtimma. Efter det massor av fotografering, sedan powerwalkade jag och Johanna för att komma ikapp Filip och Pontus. Var ju tvungen att önska dem en trevlig sommar och jag kan säga er, det var pretty far vi gick. Så, det blev dagens motion.. Därefter stod vi och pratade med folk, gick på stan osv innan vi gick och åt på Tatung. Underbart god mat och underbart sällskap.

Så nu sitter jag här och är rätt..tom. Är varken glad eller ledsen, hoppas på någonting trevligt ikväll iallafall :)


Kommentarer
Postat av: linn

Nu är det frågestund på bloggen :) Fråga på! ♥

2010-06-09 @ 19:10:07
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback