This is..is..AMAZING!

Mamma kommer hem från jobbet. Tar in posten och ropar "Madelené, du har fått ett brev från kommunen". Jag tittar upp från min dator och kopplar samman kommunen med sommarjobb. Springer ner för trappen, sliter upp brevet och läser"Du har härmed blivit tilldelad feriplats på följande arbetsplats: Aura fritids". Vad ska jag säga? Detta är ju helt underbart! Jag som älskar att vara med barn(jag är inte pedofil) har fått ett jobb på ett fritids, med en perfekt åldersgräns också! Dessutom tjänar jag ganska precis 5640 SPÄNN! Då kanske jag kan köpa mig min efterlängtade systemkamera..oopps sa jag det högt? Ska berätta mer om det senare! :)

Skodagen var VÄLDIGT chill.  På matten gjorde vi nästan ingenting, bara spelade "plump". Därefter hade vi hål från ett till kvart i två. Därefter hade vi svenska och jag fick veta mitt betyg, MVG! Kändes redigt skönt eftersom jag har varit rätt osäker på det, en riktig lättnad blev det.

Nu ikväll blir det träning mellan kvart i åtta och kvart över nio. Har rätt mycket träningsvärk i rumpan och armarna efter träningen igår, så morgondagen lär vara..en plågosam dag med träningsvärk från gårdagen och kvällens träning.


Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Absolut inte! ;)

2010-06-07 @ 17:27:24
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: mikaela

vad har du för arbets tider :D?<3

2010-06-07 @ 20:27:40
URL: http://lillmickaa.blogg.se/m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback