Boys in the girlsroom and girls in the boysroom.

Blev ingen seriös träning ikväll då vi bara var 9 stycken. Så det blev en hel del skott på mig, samt straffträning. Straffar är, som ni säkert kommer ihåg, det värsta som finns. Just för att vi två gånger under PSG har åkt ut på straffar. Vi har även åkt ur en cup i Bergsbyn p.g.a. straffar. Man känner väldigt stor press på sig så man står där i mål och inser "tar jag inte den här bollen, då förlorar vi!". Man blir extra sur då man känner bollen nudda vid ens handskar, men lika fullt åker in i mål. Visst känns det en aning underbart då? Nein..

Ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske hör om Linn hänger med ner till kanot. Vädret verkar ju faktiskt klarna upp!



Jag är rätt död nu va, Linn?


Kommentarer
Postat av: linn

AAH! HAHA! Det borde vara olagligt att ha så skabbiga bilder!!

2010-06-06 @ 18:51:06
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback