They will not control us

Blev att vi spelade volleyboll ikväll nere på kanot. Blev jag, Linn, Olivia, Victor, Simon, Ville och efter ett tag Marco. Kan säga att jag jobbade stenhårt. Slängde mig, slog och gjorde allt i min makt för att vi skulle vinna bollen. Såklart gick det ju inte alltid vägen, men jag gjorde det jag kunde! Kan säga att byxorna var fulla med sand, heh.

Så imorgon är det skolavslutning då. Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Kommer att sakna massor med människor förbannat mycket! Speciellt de man inte kommer att träffa, eller de man säger "Vi måste ses i sommar", men lika fullt ses man inte förrän två och en halv månad senare. You see my point? Hoppas iallafall att jag hinner träffa alla imorgon så att man kan önska dem en trevlig sommar and so on. Såklart kommer jag att träffa min klass, men det finns ju andra på skolan man också vill önska trevlig sommar till! :)

Kommer dock kännas rätt..knasigt efter skolavslutningen. Jag är van att mina föräldrar alltid är med. Så att man åker hem, fikar und so weiter. Nu ska man vandra omkring på stan i tre timmar, sedan ska tjejerna i klassen äta lunch tillsammans på tatung. Visst, det kommer att bli awesome, men..det kommer att se lite lustigt ut då de flesta utav oss går omkring i klänningar man annars aldrig skulle gå på stan med.. Fast, vad gör man inte för världen?



Bjuder på denna..OTROLIGT VACKRA bild(ser ut som ett tap)! Så ledsen kommer jag iallafall bli imorgon, 9.00 då skolan officiellt är slut.


Kommentarer
Postat av: rebecka

HAHA joo dom var ju verkligen uuuuuursnygga....host...;)

2010-06-08 @ 22:52:42
URL: http://www.reeeebs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback