We'll die togheter.

Jag ursäktar min frånvaro. Bloggen får lida ibland, men det gör ju inte jättestor skillnad då jag ändå inte har en miljard besökare per dag.

Ikväll var jag med Linn och Elmira. Vi kände för att vara LITE nyttigare och köpte morötter och dipp. Sedan såg vi filmen "Ice Age 2" hemma hos Linn. En underbart gullig film, har alltid varit ett smygfan av Ice Age filmerna samt disneyfilmerna. Efter det spelade vi Wii Mario Kart. Såklart vann Linn för att hon är pr0 på det, men vad gör det? Roligt var det iallafall! :)

Kändes rätt skönt att komma hem en timma tidigare. Det menas i att sitta framför datorn ett tag till ;) Lägger förmodligen in dagens roliga fakta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback