We'll start a fight tonight.

Jag glömde berätta att jag hade min sista sånglektion idag. Var som hela syftet med att jag hade det lite fullt upp. Övningskörde dit, men skjutade först lillebror till sin träning, därefter till sången. Sedan hämtade jag upp honom och for hem. Gick riktigt bra idag och jag provade även att parkera flera gånger på alla möjliga ställen. Känner mig rätt stolt om jag ska vara ärlig, går ju bara frammåt!

Ikväll har jag inte gjort särskilt mycket. Suttit vid datorn, druckit lite te och lyssnat på regnet. Väldigt avkopplande och mysigt!

Imorgon klockan tre var det egentligen tänkt att jag skulle till min kusin och klippa bort mitt annars så ruffsiga och tjocka barr. Kände dock inte peppen för att stanna inne i stan i mer än tre timmar för att vänta på en klippning. Så vi bytte tid tills på måndag kvart i fyra. Ska nog kunna komma mig iväg från svenskan en liten stund tidigare iallafall. :)

Nu ska jag försöka bege mig mot sängen och sova, eller så sitter jag uppe ett tag till och njuter av att vara trött på skolan? We'll see!



Åter igen en bild från Rismyrlidens-dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback