Whipe away all your tears.

Min besökar statistik har ökat, vad roligt att ni har hittat hit! Hoppas ni finner någonting intressant att läsa så att ni stannar kvar :)

Träningen ikväll gick rätt bra. Regnet höll sig uppe i molnen och myggen var som bortblåsta. Riktigt skönt!

Imorgon får vi se vad som händer. Skulle vara med Elmira under dagen. Hon åker ju till sthlm på onsdag, så jag måste säga hejdå till henne. En annan som även lämnar mig kvar i Ursviken är Linn som åker utomlands på onsdag! Gud vad alla sticker härifrån! Fast, jag ska nog inte säga så mycket. Om en vecka åker jag ocksp ner till sthlm, för att sedan onsdagen efter åka till bulgarien. Wunderbar!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hur många besökare har du nu?? :D Kram

2010-06-17 @ 20:50:20
URL: http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback