Don't bring flowers after I'm dead

Blir ingen träning ikväll. Känner mig halvkrasslig och har feber just under 38 grader. Var ingenting jag kände att jag behövde just nu före lovet. Får hoppas att det går över snart. Mitt matsug har även försvunnit. Känner en känsla mellan hunger och..mätt? Hur det går ihop vet jag inte. Det jag dock vet är att träningen ikväll blir inställd för min del. Visserligen var jag inte jättepepp på att träna, men ni vet hur det är. Aldrig roligt att missa en träning.. Kanske tränar lite hemma. Sit-ups, armhävningar, benböj, you name it.

Tittar ut genom fönstret nu och det känns verkligen som att det är sommar (dock inte frossan). Det är just nu solnedgång och om man tar bort vintern så känns det som minutrarna före man tar moppen ner till kanotudden för en helkväll med grillning, snack och massor av annat roligt!



Ge mig sommaren!


Kommentarer
Postat av: linnl

Saknar...♥

2010-03-31 @ 09:16:43
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback