Du hast mich

Fredag den 26/3-10

Välkommen underbara helg! Kändes verkligen superskönt att få helg efter engelskaprovet. Provet kändes bra och det blir så mycket bättre om man får helg också!

Jag, Elin, Emelie, Mimmi, Carro och Linnea satt sedan kvar efter skolan och gjorde arbeten. Visst är vi väl duktiga? När man har fått helg och allt. Jag och Carro var dock de som satt där hela tiden, de andra bytte av varandra. Emelie och Mimmi gick, Linnea kom och sedan gick Elin. Så tillslut blev det jag, Carro och Linnea som blev kvar, lämnade. Var dock riktigt najs och vi fick oss några riktiga skrattattacker!

Nu ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Pappa ska spela rinkbandy ikväll, så det blir väl att titta på någon utav hans tre matcher. De är bara 20 minuter, alltså inte fulltid. Isf skulle han spela in mot midnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback