I dare you to run.

Nu är jag hemma efter en riktigt najs kväll som spenderades med Emelie, Ville och Adam.

Började med att jag och Emelie stack in till stan för att hyra film och köpa chips till filmen. Därefter anlände Ville och Adam hemma hos Emelie, så vi startade den första filmen direkt. Den hette "The Children" och var..en sjukt konstig film, som så många andra skräckisar är. Ska inte säga hur den slutar, men det är inte allt för svårt att lista ut. Filmen var rätt förutsägbar.

Den andra filmen vi såg var "28 weeks later" och var också en helt okej film. Det är alltså uppföljaren till filmen "28 days later", som jag anser är mycket bättre än den vi såg ikväll. Fast den vi såg ikväll var som sagt helt okej, lite konstig story, men helt klart sevärd!

Blev också skratt, snack och annat. En perfekt kväll helt enkelt! :)

Nu snart ska jag lägga mig. Höll på att somna hos Emelie redan vid halv elva, men som vanligt tvingar jag mig själv att sitta uppe på tok för länge..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback