I fell in love with his eyes.

Lördag den 6/3-10

Godmorgon äpplen! Hur är det med er? Med mig är det bara bra. Har fått sova ut riktigt bra inatt. Blev kring 9 timmar, vilket var skönt :)

Idag får vi se om jag far ut och springer. Eftersom matchen(fotbollen) imorgon tydligen är inställd, så ska det vara ordinarie träning istället. Där vi från början springer en halvtimma. Så jag sparar nog det hela tills imorgon. Lär nog få träningsvärk nå så gu förbannat imorgon. Känner inte för att ha dubbla träningsvärkar.. Annars då? Känns überskönt att ha lov iallafall och kvällen lär nog bli riktigt bra med middag ute. Sedan får vi se vad som händer på kvällen :)



Bjussar på en bild jag tog med mobilen igår från gästrumsfönstret. Tycker det ser ut som redigt mycket snö. Eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: felicia

SV: jag tycker om den :}

2010-03-06 @ 16:18:00
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback