I'd like to make my self believe

Now I'm home apples! Hade en riktigt rolig dag på stan med Elin. Vi har alltid snackat om hur lika vi är, men nu märkte vi att det verkligen var så. Både då vi skulle välja innehållet på subwaymackan och då jag skulle kolla efter vårskor. Helt sjukt!

Sommarkläderna jag la in för två dagar sedan kollade jag även på, eller iallafall den svarta blusen. Fast såklart fanns den inte i svart på gina, så jag provade en beige istället. Passade inte och kändes helt fel. Det ska då alltid bli så då jag äntligen hittar någonting snyggt! Jeansen provade jag dock inte, blir nog kanske så imorgon då jag, Sofia och Elmira ska in till stan för att köpa stuffs till tjejkvällen, som då blir senare på lördagen. Jag hoppas innerligt att de passar bra!

Någonting jag dock köpte var ett par vårskor. Hittade ett par som var lite ljuslila rutiga, men jag kände att de inte passade så bra till alla mina olika klädesplagg. Så det blev ett par enkla, svarta, skor med ett skaft.



Uppremmade och allt, heh.

Din sko, 299:-

Nu snart ska jag äta, även fast jag inte alls är hungrig. Fikade även på Waynes, där jag dessutom träffade en trogen AIK-spelare, Yared Hagos!


Kommentarer
Postat av: Louice

snygga skor madde:)

2010-03-13 @ 01:58:29
URL: http://karlssonlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback