I'm not paralyzed, but I seemd to be stucked by you.

Så är helgen slut. Känns grymt jobbigt att börja om skolan igen, men veckorna har hittills gått fort. Så denna vecka ska väl gå minst lika fort? Håller tummarna för det!

Har ikväll gjort klar i princip hela fysiken, är lite små saker jag måste fixa till, men annars ser och känns det bra. Har även intevjuat pappa ikväll. Ska göra en rapport på svenskan, så det var som därför. Annars skulle det kännas grymt skumt att intervjua sin pappa. Jag menar, vad skulle jag vilja veta om honom då vi bor under samma tak..

NU SÄNGEN!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack tack, blir så glad av såna kommentarer :). Kul att du vill bli läkare, det vill jag plugga till senare i livet. Först vill jag jobba inom ambulans som jag har velat göra sedan jag var liten :D



Det är otrolig kul att plugga till sjuksköterska. Det är inte som andra program där man bara sitter och läser ur böcker. Här får vi gå ut på praktik, träna på sjukhuset o.s.v. Som sagt, det är otrolig kul :D

2010-03-21 @ 23:52:45
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback