I'm way behind the history

Nu har jag varit ute i det otroligt vackra vädret och skottat. En timma tog det, drygt. Jobbigt och tungt var det, så jag lär ha en grym träningsvärk i iallafall armarna imorgon. Fast, då känner man sig duktig. Då har det faktiskt tagit på lite, ellerhur ;)



Här är en bild jag tog på mitt öga idag, utan smink såklart och med en aning sömn i. Ska jag vara helt ärlig blev jag rätt paff att min kamera, på ynka 8 mpx, kunde ta en sådan pass bra bild.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan blir det att plugga fysik och tyska.


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, vi får rösta på skolan ;) Hehe, på ALLA datorer xD

2010-03-28 @ 17:34:57
URL: http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback