It's a passion I have.

har idag suttit ute och solat ett tag. Det var riktigt skönt, men solen gick snabbt i moln. Så man fick gå in och ut, in och ut, ett x antal gånger. Om man skulle sitta ute då det var molnigt skulle man ha fryst ihjäl. Eller liknande. Jag satt iofs med bara linne och tjockbyxor, så jag har väl mig själv att skylla.



Jag har även sett filmen "Jägarna" som är en verklig favorit. Den är verkligen genomtänkt och spännande, men ack så sorglig. Det är alltid en viss scen där jag gråter. Oavsett hur många gånger jag har sett den är scenen lika sorglig. Ska dock inte berätta vilken det är eftersom alla kanske inte har sett filmen. Så ni som inte har sett den. SE DEN!


Kommentarer
Postat av: Mirrrree<3

Hej! din kompis Jenny tipsade om att du gör bra designer, kan du fixa en åt mig?

/kram

2010-03-08 @ 18:00:27
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback