It's all I have been dreaming for.

Vet ni vad jag kom att tänka på? Jag har bara gått fotboll i tre och ett halvt år. Helt sjukt! Jag kom att tänka på det i bilen påväg hem från träningen. Sommaren då jag skulle börja 7:an började mit intresse för fotboll. Jättekonstigt att det bara har gått så lite tid och att jag på så pass kort tid har hunnit bli så "bra". Man har ju alltid sina svackor, men ska jag vara helt ärlig så var jag förra våren i min bästa form. Då gick det verkligen superbra! Nu har det bara gått neråt tyvär.. Fast, man har sina svackor som sagt. Får hoppas att jag hittar tillbaka till min gamla form snart :)

Ikväll vet jag inte vad som händer. Blir nog bara att ta det lugnt. Ska se om vi har några chips nere, blev sjukt sugen på sourcream och onion..mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback