Jag har hela världen under mig snart.

Måndag den 22/3-10

Kan man vara annat än glad idag? Näe jag tror inte det. Skolveckan har verkligen börjar skitbra! Känns som att de kommande dagarna också kommer att bli super. Just eftersom måndagarna brukar vara värst.

Började med biologi och fysiklabb tillsammans med Carro, som då gick fort och var faktiskt roligt. Inte för att det inte skulle vara roligt med Carro, men fysiken brukar inte vara det roligaste. Så idag gick det riktigt bra och jag förstod allt! Hur underbart är inte det? Matten efter lunchen gick ju också bra! Jag och Elin lyckades göra alla uppgifter, till och med MVG uppgifterna. Som annars brukar gå åt helvete. Sedan kommer vi till skidorna. Visserligen gick det väl bra, men jag gjorde en riktig vurpa då jag skulle ner för en riktigt brant backe. Tur att jag inte var ensam om det iallafall.. Vägen tillbaka från gympan var ju också underbar. Fick mig ett fett stort leende på läpparna och en viss rodnad på kinderna.

Svenskan då? Nja, helt okej. Är inget stort fan av att skriva rapporter, så det var inte dagens höjdpunkt.

Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag, sedan ska jag kirra fysiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback