Just give me something to believe

Måste nog klargöra en sak angående mina inläggs rubriker. Jag är verkligen inte så depp som rubrikerna antyder. Eftersom jag alltid har en sådan dålig fantasi över vad jag ska skriva som rubrik så brukar jag ta olika låttexter. Den ovan kommer från låten "Believe" med "The Bravery". Var bara det jag ville klargöra för er! :)

Har nu städat klart och känner mig riktigt duktig! Nös inte lite då jag städade p.g.a alla dammråttor som härjade i mitt rum, men nu är de borta! Så vad händer nu då? Kollade runt lite på aftonbladet, eftersom det är min startsida på datorn. Kollade då på ett slags klipp om klimatförändringen. Aftonbladet hade gjort fem olika klipp om hur världen skulle se ut beroende på hur många grader jordens temperatur ökar. Mellan +1-+5 grader. Måste erkänna att det var riktigt intressant! De hade gjort ett slags nyhetsklipp från bl.a 25 maj 2086 tror jag det var.



Klicka på bilden för att komma till klippet. Annars klickar ni här!


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: tack så mycket, detsamma=)<3

2010-03-27 @ 17:49:13
URL: http://palmqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback