Love can move a mountain

Måndag den 8/3-10

Godmorgon äpplen! Idag skiner solen och det är 10 FUCKING grader i solen! Känns helt sjukt. Från att ha varit kring -30 så är det nu +10 grader.. Jag vill verkligen inte att snön ska försvinna. Jag vill ha vinter och jag vill köra skoter! Tur att Felle håller med mig om den punkten iallafall.

Fast jag ska inte bara ge solen kritik. Hade faktiskt tänkt avnjuta den nu under dagen på bron. Har alltså tänkt sola. Visserligen blåser det rätt så mycket, men det är bara att klä sig någorlunda varmt och sedan sätta sig ute. Fast nu blåser det riktigt rejält, så vi får se hur det blir. Får nog tvinga ut mig en liten stund iallafall.

Vad ska ni hitta på idag? :)



Bjussar på en söt bild på lilla Ramona :)


Kommentarer
Postat av: Makaron

Naaw vad gölligt av dig :]

2010-03-08 @ 15:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback