Maybe next time, but not this time.

Blev ingen träning ikväll. Kände mig för trött och slut. Vissa skulle väl säga att jag är lat, men det känns inte så. Hjärnan vill, men kroppen strejkar. Antar att det blir så ibland. Ska iallafall på träningen som är på..torsdag? Tror att det var då. Tisdagsträningarna började tydligen inte förrän kommande vecka, så då får man väl vila ut ett tag till.

Var in en tvärt till stan med mamma och kollade om ett bredare pannband om man ska vara ute och springa då det är kallt ute. Egentligen är det väl till för att ha på sig då man åker slalom, men jag tyckte att det verkade bra för jogging också. Så jag köpte mig ett..



"Pannband", Inter sport 190:-

Lev med denna risiga bild. Inget smink, ingenting. Sitter till och med i en fotbollströja. Passade bra till pannbandet också.. Ser ut som att jag ska ut och åka slalom eller dylikt. Jag som just och pass kan åka slalom.. Fast, då ser jag proffsig ut iallafall. Eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: jenny

du är så fin gumman:)!<3

2010-03-09 @ 00:10:27
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad bra :D Jag har haft en dålig måndag men jag mår bättre nu. Alla har vi dåliga dagar ibland.

2010-03-09 @ 00:29:18
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/
Postat av: Micke

Måste hålla med om att du ser ut som du ska ut och åka slalom eller distansåkning på skidor i det där.

Men jag håller inte alls med om att du skulle se risig ut på bilden.

Hade du haft bananskal på huvet och lera smetat i ansiktet så hade det kanske stämt, men inte nu :)



Och det är smart att vila kroppen ibland, då hinner den bygga upp musklerna. Och så blir det roligare då man tränar nästa gång och längtat efter det! :D

2010-03-09 @ 00:37:15
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback