My mind goes on a trip.

Lördag den 20/3-10

Godmorgon vänner! Solen lyser inte utanför fönstret, synd. Hade hoppats på en fin dag idag, men den är fortfarande halvmulen. Får hoppas att solen kikar fram under dagen. Blir nämligen så att vi far till rävabacken idag. Jag, Linn, Ville och Adam än så länge, sedan får vi se om Simon, Olivia och Victor också hänger på. Blir nog superbra hur som helst!

GRATTIS till elmira som nu snart är 17 bast(hon är född på kvällen)! Hoppas du får en riktigt fin dag ♥

Nu ska jag kila ner och börja packa lite fika. Skriver senare ikväll.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hoppas du får en kuul dag ! :D<3

2010-03-20 @ 11:26:12
URL: http://naattisch.blogg.se/
Postat av: Elmis

hihih tack Maddish :D

snart är jag 17 ;)

2010-03-20 @ 15:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback