Och detta ska vara min turdag?!

Söndag den 14/3-10

Godmorgon! Har ni sovit gott? Själv har jag sovit förjävligt dåligt. Konstiga drömmar, huvudvärk och ja..jag vet inte alls. Så idag kan jag väl säga att jag inte mår så bra. Var mening att jag skulle fara på fotbollsträningen idag, men min huvudvärk sedan kraschen igår har inte gått över, så det blir nog att stanna hemma idag med. Hade tänkt fara ut och springa istället, men vi får se vad pappa säger. Om det inte blir bättre ska vi in på akuten..

Hoppas ni får en fin söndag!


Kommentarer
Postat av: w :)

vad hände? ;/



typ inte så mycket alls, antar jag(:

2010-03-14 @ 12:41:03
URL: http://wiima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback