Se upp i backen, annars får du tusen hål i nacken.

Lördag den 13/3-10

Hallå! Ursäkta min sena uppdatering. Har varit borta nu på förmiddagen, så jag har alltså inte haft någon tillgång till dator.

Vars har jag varit då? Jo, min kära pappa har lyckats fixa skotern. Så jag och min familj for ut en sväng med den samt stannade ett tag i rävabacken och åkte bob samt lite annat. Var riktigt trevligt! Fast, man måste se upp. Två små grabbar i 10 års åldern körde rakt på mig, alltså in i huvudet så jag fick en lätt hjärnskakning där borta. Var inte det trevligaste, men det gick över efter ett litet tag. Känner fortfarande av det, men bättre har det blivit :) Annars har det varit riktigt skönt med sol och fina backar!

Nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig till ikväll. Blir att fara till Sofia och ha filmkväll med tjejerna i klassen. Fast det blev inte alla, vilket var synd, men det ska nog gå vägen ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback