Snö, lagomt till midsommarsillen?

Måndag den 1/3-10

Så är det mars, vilket innebär att det snart kommer att börja töa. Fast våran snö kommer nog inte att vara borta på ett tag. Kan säga att vi har GAAANSKA så mycket snö nu. Såå, det kanske är borta till midsommar?

Hade ett stort hål efter biologilabben idag, så det blev som vanligt att sitta och snacka lite. Sedan blev det lunch och efter det matte. Hade grymt ont i huvudet under hela lunchen och matten. Man kan ju undra varför.. Ja, hur som helst så var gympan efter matten rolig iallafall. Var basket som stod på schemat och vårat lag var faktiskt riktigt bra! Jag lyckades dock stuka mitt ringfinger, ingen ovanlighet dock. Var bara sjukt obehagligt att hela fingret knakade till. Trodde först att det var brutet, men det borde nog ha kännts lite mer tror jag.

Nu ikväll blir det att plugga, sedan får vi se vad som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback