This is, my hometown.

Tisdag den 30/3-10

Hallå! Solen skiner utanför fönstret just nu, det kunde man inte tro i morse då det faktiskt småsnöade ute. "Happ" tänkte jag och trodde att färden mot kaplan skulle bli snöig och kall, men så blev inte fallet. Visst, lite småkallt var det, men det får man räkna med!

Fysikprovet idag gick förvånansvärt bra! De två sista uppgifterna, lite halvsvåra, men några poäng måste jag ändå ha fått ihop. Är rätt säker på att jag får ett VG iallafall, skulle dock vara roligt om man fick till ett + eller kanske, JA KANSKE ett MVG-! Skulle inte det vara toppen?! Jag skulle iallafall bli fett glad!!!

Resten utav dagen funkade, tyskan gick bra. Alla rätt på förhöret som jag, Carro och Elin kirrade, sedan gick svenskan helt okej. Med viss okoncentration kan en insädare bli väldigt rolig. Dock var våran seriös, men endel andras var riktigt roliga. B.la. Jonathans, kommer dock inte ihåg den korrekt, så jag kan inte skriva upp en snutt ur den, men rolig, ja, det var den!


Kommentarer
Postat av: jenny

hoppas det blir bättre!<3

2010-03-30 @ 17:19:19
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback