Vågorna gungar mig.

Onsdag den 31/3-10

Åhh sommaren är på väg nu. Jag känner det inom mig! Det är blött och slaskigt ute, men vad gör det? Ingenting, för jag vill verkligen ha sommar nu, nu, NU! Under hela vägen från bussen(som är relativt kort) tänkte jag på allt förra sommaren erbjöd. Många minnen poppade upp och ett stort leende bredde ut sig över mitt ansikte. Jag känner verkligen lycka nu!♥

Måste berätta en sak för er fina läsare. Jag far förmodligen till mormor och morfar imorgon och stannar där tills på söndag. Blir alltså fett dålig uppdatering under helgen. Fast jag ska prova en sak. Ska nämligen ta med mig min bärbara dator till mormor och morfar för att se om deras bredband fungerar(de har alltså ingen dator). Fungerar inte datorn, ja då gör den inte det = Ingen uppdatering under helgen. Beror dock på om vi far imorgon kväll eller fredag förmiddag. Är helt beroende på vädret.

Så jag ska vara flitig med att uppdatera idag med många inlägg. Som kanske inte kommer att bli p.g.a. kompisar ikväll, men jag ska försöka, för eran skull! :)

Nu ska jag kila ner och äta middag och medans drömma mig bort till sommaren. Underbart är ordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback