When you are standing by my side, I feel stronger.

Jag vet att min uppdatering inte har varit den bästa idag, men har man bloggtorka så har man. Sedan händer det ingenting speciellt i mitt liv just nu, så varför "slösa" på inlägg där man skriver "Hej på dig din leverpastej!"? Okej, ett skämt, men ni fattar vad jag menar. Om man skriver inlägg som är helt meningslöst att läsa och innehåller mindre ord än en bebisbok kan man lika gärna skita i att skriva det. Ja, jag är inte på bra humör just nu.

Lika bra att jag slutar detta inlägg. Som faktiskt är lika meningslöst som det jag skrev ovan, men jag lyssnar inte alltid på mig själv. Så det får bli såhär nu.



"I väntan på bättre tider"


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja, du får helt enkelt göra så som det känns bäst :D

2010-03-23 @ 23:00:56
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback