All I need is time, a moment that is mine.

Blev ingen fotbollsträning för mig ikväll, kände att halsen inte orkade med det. Hade en redig hostattack här hemma. Folk där ute måste trott att jag höll på att kvävas, som det faktiskt nästan kunde kännas som. Så kvällen har bestått av lite redigering av biologi/svenska-arbetet samt suttit ute och läst på en bok. Den 3:e boken i en serie om Roy Grace och heter "Långt ifrån död". Jag har läst de två tidigare böckerna och jag blev helt fast, så varför inte läsa den 3:e? Älskar miljöbeskrivningarna, de är verkligen underbara! Kalla mig inte bokmal bara..

Nu ska jag börja dra mig mot sängen och försöka att sova. Förra natten vaknade jag av att näsan var tät och att halsen var torr= inte så mycket sömn. Imorgon sticker jag till Elin och firar henne, så det lär inte bli någon uppdatering under dagen, utan mer mot kväll/natt sidan.





Kommentarer
Postat av: Micke

Verkar som hela världen fyller år i Maj :)

2010-05-20 @ 22:44:19
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: Micke

Aa, min kompis Sandra fyllde i början, min kompis Erik den 17e, Jag den 25e, min bror den 30e.

Och en annan kompis vid namn Eva har en brorsa som fyller år imorrn.

Och en bloggbekant har också fyllt nu i Maj.

Och så några till jag inte ids nämna :)

Svar:Jag har inte planerat något alls ärligt talat, jag hade gärna gjort det men jag vill helst planera med någon, men ingen verkar ha tid/lust så då är det svårt... Jag försöker få någon att hitta på något med mig dagen då jag fyller år men t.om det är svårt surt nog.

2010-05-21 @ 18:05:29
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback