And I feel awkward as I should.

Förkylningen går upp och ner. Just nu lever jag på Ipren. Så jag hoppas att den försvinner snart. Även fast man egentligen ska försöka att leva utan tabletter så länge som möjligt så att bakterierna inte blir reccesiva..

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Städat rummet och tagit det lugnt, samt sett på Twilight. Jag måste berömma filmen för dess underbara soundtrack, miljöer, styling, hela kittet! Den absolut bästa filmen i Twilight Sagan. Även fast det bara har kommit ut två filmer än.. Ikväll blir det att vara med Linnea, Elin och Filip. Ska tvinga Linnea att titta på Avatar och jag kan nästan lova er att hon kommer att gilla den, men bara nästan. Blir nog superbra hur som helst. Känner att jag inte orkar göra så mycket mer än att sitta och titta på film. Skulle vi ha sprungit stockholm maraton skulle jag nog klivit åt sidan.

Vad ska ni hitta på ikväll?


Kommentarer
Postat av: J&S

Hahah! :P

Förkylningar är virus, och bakterier blir resistenta, hihi ;D

2010-05-22 @ 21:05:53
Postat av: Madde

Det är bra med mig. Vad händer ikväll? Kram

2010-05-22 @ 21:45:07
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback