Escape from this afterlife.

Nu är jag hemma efter en fullspäckad musikkväll hemma hos Elmira. Som jag skrev tidigare(eller gjorde jag det?) så skulle vi se på ESC. Ska jag vara helt ärlig fanns det faktiskt låtar som var riktigt bra! Jag hade väl ungefär 5 länder jag tyckte var helt okej att lyssna på och det är väl inte förvånande om Tysklands låt kommer att spelas flitigt på radion de senaste veckorna? Hennes röst var verkligen unik, lite Amy Macdonald stil faktiskt. Hur som helst märkte man att hon var otroligt chockad över hennes vinst. Grattis till dig och Tyskland! :)

Som ni kanske förstår så ska jag bege mig mot sängen nu. Imorgon(som egentligen är idag) är det morsdag, så det blir att fira kära mor och att fara till farmor. Sedan blir det fotbollsträning. PEPPEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback