I get around.

Torsdag den 27/5-10

Jag är nervös mina vänner! Jag sökte sommarjobb via kommunen, eftersom jag inte fick något sommarjobb förra sommaren så kändes det som att jag skulle få ett. Har jag fått något? Nej.. Känns faktiskt rätt surt. Visserligen har jag inte fått något brev om att jag inte har fått något jobb än, så det kan hända att jag får veta imorgon, men jag kan säga att det inte ser särskilt ljust ut..

Skoldagen har varit helt okej. Fick veta att jag har MVG i datakunskap, vilket känns skitbra! Även tyska-läsförståelsen blev ett MVG. Dagen kunde inte börja bättre :) Synd bara att vädret var rätt..konstigt. Solen lyste, men det blåste som fan. Så det blev jackan på ändå. Även idrotten, som var sista lektionen, var väldigt blåsig. SKITBRA för mig som fortfarande är lite halvkrasslig. Får dock skylla mig själv som bara tog shorts och t-shirt, heh.

Ikväll får vi se vad som händer. Funderar på att gå ut och ta lite kort, men vi får se!


Kommentarer
Postat av: Jacqline

Ah okej, men då håller vi tummarna på sommarjobb båda två ;D ja, det är rätt bra tycker jag ;)

2010-05-27 @ 18:24:17
URL: http://jacqlinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback