I love you and that's all I really know.

Onsdag den 19/5-10

Klockan är halv fyra och jag är hemma. Gissa när jag slutade? Jo, jag slutade så tidigt som kvart över ett! Vi hade ingen engelska, så vi flyttade kemin till engelskan och fick på så vis sluta kvart över ett. Härligt or what? Solen skiner också idag, även fast jag inte trodde det i morse. Då var det mulet och lite halvkyligt, så jag tänkte vara smart och ta på mig en tjocktröja. Inte bra Madde! Solen sken såklart upp då vi kom fram till skolan och har gjort det hela dagen. Lite varmt blev det, ja!

När jag kom hem satt jag mig i solstolen och solade lite mindre än en timma. Lite resultat har det väl blivit faktiskt, även fast det kanske inte syns så jättebra! Hade även svenskaprovet i morse och det gick förvånansvärt bra, just för att det var så mycket eget tänkande och inte så mycket man ska plugga in. Fast, som jag alltid brukar säga så kan man inte alltid vara säker.

Nu ikväll vet jag inte vad som händer. Sms:ade just Linn om att fara till bergsbykiosken och köpa glass, får se om hon känner sig sugen ;)



Man ser att humlorna och bina är ute och gör det de ska göra.. Det är alltså inte kameran som är full med damm utan pollen som ligger på kronbladen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback