It doesn't matter anyway.

Jag måste åter igen tacka er för era fina kommentarer. Jag blir glad i hjärtat då jag läser det! :) (om ni inte har sett klippet, sök på "Johan Glans - stockholm live" och ta det första klippet) Inte så att jag inte menar det, men en liten strof från det jag skrev säger han i klippet. Skitbra!

For till Adam ikväll och såg på film. Väldigt trevligt! Vi såg filmen "Shutter Island" och jag vet inte, vad ska man säga om den? Jag hade faktiskt högre förhoppningar om den p.g.a. dess kritik, men vi tycker alla olika. Jag och Adam kom fram till att den var helt..wierd och konstig iallafall. Slutet ska vi inte ens prata om.



Är det någon som har sett den? Vad tycker ni om filmen?

Nu ska jag bege mig mot sängen. Imorgon ska jag åter igen upp tidigt. Ska möta upp Elin på stan för att kolla upp lite kläder och annat. Blir skitbra! :)


Kommentarer
Postat av: Marika

Hej!

Allt bra idag?

2010-05-14 @ 12:37:34
URL: http://missychick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback