It's awesome dude!

Tisdag den 25/5-10

Nu är matte B nationella avklarat. Efter två och en halv timmas räkning var jag klar och det gick finemang! Eller ja, det känns så iallafall. Man brukar alltid snacka om vissa tal som är svåra och ja kära vänner, jag tycktes ha samma svar som de flesta i klassen. Antingen har jag lyckats, eller så har hela klassen failat. Resultatet återstår att se!

Var helt död i huvudet efter provet och jag var klar vid elva, så jag fick sitta kvar på skolan till klockan var kvart över ett för att ha svenska och se film. Visserligen var det skönt att vi inte skulle göra någonting mer krävande, men det kändes inte allt för värt att sitta kvar på skolan för en film..

Förkylningen har börjat släppa och jag känner mig verkligen superglad för det. Om det går i samma takt som nu, så kanske jag kan träna på torsdag. Det skulle iallafall vara AWESOME! Fast..då kanske det kommer tillbaka? We'll see!

Ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra och det känns FÖR JÄVLA SKÖNT! Inga läxor, inga prov, INGENTING! Man it feels good!



Självaste kungen tycker om detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback