No promises

Söndag den 30/5-10

Att det är så pass många som har varit inne på min blogg idag, även fast det är morsdag. Det trodde jag inte, speciellt p.g.a. min frånvaro. Hur som helst blev jag riktigt glad att folk kikar in :)

Ja, som jag skrev förut så är det ju morsdag idag. Har hunnit fira mamma genom att ge henne en ny postlåda, samt firat min kära farmor. Blev en liten släktträff där med båda mina fastrar också, samt tremeningarna. Kul! Övningskört har jag också hunnit med, tankade bilen, for till bureå, över stackrönnan och hem från bergsbyn. Gick väl ändå riktigt bra, speciellt för att det var den lilla röda. Då är iallafall jag rätt bekväm!

Nu strax ska jag på min första fotbollsträning på EVIGHETER! Jag hoppas att min kondition finns någorlunda kvar, så att jag inte gör bort mig totalt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback