Nothin' on you

Lördag den 29/5-10

Pappa kom in i mitt rum halv tio och ville att jag skulle upp så att vi kunde fara in till stan och köpa en morsdagspresent till mor min. Eftersom jag kom hem så sent inatt, kan vi väl säga att jag var rätt trött, men det var bara att slänga sig upp ur sängen, eller för den delen slänga sig ur sängen på en gång, men få en aning hård landning. Bara att välja!

Vi hittade iallafall det vi skulle ha, men gissa vem som fick köra hem? Jo, det blev minsann jag. Vi hade inte heller den "lilla röda" bilen, nu var det våran rätt dyra och stora volvo. Nej, jag skryter inte, men ni kanske förstår innebörden av att övningsköra med en bil som kostar fett mycket = NERVOSITET! Det gick dock riktigt bra, eller ganska bra iallafall. Krockade inte och vi tog oss hem, det var väl mitt mål..

Nu under dagen får vi se vad som händer. På kvällen sticker jag hem till Elmira och tittar på Eurovision Song Contest. :)



Jag bjuder på en bild på mig och Elmira från vinterns prommisar. Kan meddela er att vi till och med har varit ute och gått i -30 grader..


Kommentarer
Postat av: Elmira

Vi är tåliga norrlänningar ;) :D

2010-05-29 @ 13:58:58
Postat av: Louice

tack madde:D!

2010-05-29 @ 17:52:08
URL: http://karlssonlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback