She says this ain't right.

Ikväll bakade jag och Linn någonting som vi hoppades skulle bli en brownie, men receptet var för..konstigt. Så den blev mer lik en kladdkaka, men vad gör det? Finns det någon större skillnad? Smaken är ju huvudsaken och båda smakar choklad, förhoppningsvis! Hur som helst blev den riktigt god och till kladdbrownien så såg vi på klassikern "Pirates of the Carribean". En riktigt härlig film måste jag säga och det var ett väldigt bra tag sedan jag såg den. Gamla minnen ni vet *snyft*



Jag har inte sett alla de tre filmerna, bara de två första och jag måste erkänna att den första är bäst. Även fast jag inte har sett den 3:e. Brukar ofta vara så, samma sak med Twilight-filmerna och massor av andra filmer som har uppföljare. Gör en film och sedan får det vara nog!

Nu beger jag mig mot sängen kära vänner och nya läsare. Ja, min statistik har faktiskt ökat en aning. Ni är välkomna :)


Kommentarer
Postat av: simone

aah älskar alla tre, trean är helt fantastiskt :D

2010-05-13 @ 16:38:59
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback