Sommarens "got to do"-lista!

Eftersom alla verkar göra en slags lista på vad de ska göra under sommarlovet, så jag jag inte vara mobbad och göra detsamma. Även fast denna lista inte kommer att vara sådär jätteintressant. Let's go!

-Ska fara till Bulgarien med familjen från den 22/6-7/7.
-Hoppas på att få ett sommarjobb så att man kan få lite CASH!
-Vara med mina underbara vänner och sola, bada, äta glass och bara njuta av livet.
-Ha supermysiga filmkvällar då det regnar som mest.
-Öka min kondition några snäpp till för att få en riktigt bra hälsa.
-Även fast det är sommar, så ska jag försöka att dra ner på lite godsaker! Eller vänta, STRYK DET DÄR!
-Ska eventuellt skaffa oss en liten gråhund, så det blir att spendera många timmar med den. Kanske blir min framtida joggingkompis, i vått och torrt?
-Sova i min lekstuga, sjukt många fler gånger än förra sommaren!
-Grilla på kanotudden eller andra ställen med många härliga människor :)
-Klassfester i massor.
-Få en riktig pepparkaksbränna, eller hur Carro? ;)

Jani, den blev ju rätt lång och med rätt vettiga saker också? Vad ska ni göra i sommar? Dela gärna med er av era mest mysiga tips, eller roliga tips, man kan göra med kompisar eller själv! :)


Kommentarer
Postat av: Micke

Gymma är ju ett måste på sommaren, fiska och grilla också förstås :)

2010-05-20 @ 20:36:22
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback