Tell me do you feel this burning desire.

Kom just hem från Victor. Där såg vi klar filmen "The Descent 2" eller "Instängd 2" och jag måste vara ärlig. Den första filmen var bättre. Visst det fanns mycket man inte trodde skulle hända, men det brukar vara så. Uppföljare brukar vara..lite sämre. Vi såg även en annan, helskum film, som handlade om en mördare. Han spelade alltså in sina mord, så hela filmen är verklighet. Där får man delta i hans mord genom en kamera han tar med sig. FYFAN så jävla hemsk! Jag brukar inte få sk. "men" av filmer, men inatt kommer jag inte att kunna sova!

Nog pratat om det. Jag får bara hemska rysningar av den..huvva! Jag kanske ska berätta för er att jag har gjort två nya designer, eller iallafall headers. Den ena åt min vän Malin och den andra åt min vän Simon.



Den första bilden visar Malins blogg och den andra visar Simons blogg.

Imorgon börjar jag 10.00, så det blir en liten sovmorgon för mig. Känns ganska skönt. Så jag ska försöka att lägga mig i en någorlunda tid och sedan sova ut. Om jag nu lyckas med det. Filmen kommer fortfarande upp i mina tankar..


Kommentarer
Postat av: Micke

Kan det ha varit den här filmen måntro? http://www.imdb.com/title/tt0412467/



Den låter iaf rätt lik den du beskrev. Är det inte den så bör du nog skippa den då den är lite extrem.

2010-05-31 @ 20:49:54
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback